BLANKET
نوشته شده توسط : شرکت فلزیاب هیومکس

 

BLANKET

 

با آنتن پتو مانند جدید وارد کننده ضربه و نوسان منطقه را به طور سریعتر و عمیقتر و راحتتر پوشش دهید .
 

آنتن پتویی شکل  وارد کننده ضربه را نگاه کنید. منطقه را با این پوش دهید تا طلا را سریعتراز ردیابهای فلزات دستی پیدا کنید. آنتن انتخابی 6 فوت شامل میله کشش قلاب یدک کش می باشد.  این آنتن میتواند به عمق 15 فوت برسد.

 

کویلها و سیم پیچهای وارد کننده ضربه با مغناطیس سنج .کویل و سیم پیچ پتو شکل مقاوم در برابر ساییدگی  اتصال دهنده روی سریع 17.8 اینچی نصب میله PVC  به قلاب یدک کش اتصالات حمل و نقل Velcro نصب میله حمل دستی برای 3فوت این آنتن میتواند بکسل شود یا کشیده شود و از پشت کشیدن آن آسانتر از میله و دسته معمول گرد آن میباشد .

اسکن این آنتن نیز میتواند به بخش تصویر برداری 3 بعدی افزوده شود تا قدرت شناسایی و تشخیص 3برابر گردد طرح پتو شکل تا کنون سابقه بسیار کمی داشته است که با تکنولوژی آنتن مربع شکل برای افزایش حساسیت بکار میرود، حتی در مناطق بسیار خشن و زبر .

  

جهت مشاوره و ثبت سفارش محصولات با شماره زیر تماس بگیرید 

 
 شماره تماس کارشناس فروش  
 
09383467132
 
شعبه 1 : تهران 
   
شعبه 2 : انزلی
  
برای مشاهده فیلم تست محصولات داخل کانال ما عضو شوید  

t.me/Felezyab_Humax

  

فلزیاب تصویری و پایدار . گنج یاب تصویری و پایدار . طلایاب تصویری و پایدار . حفره یاب تصویری و پایدار . دفینه یاب تصویری و پایدار . پایدارترین فلزیاب تصویری . پایدارترین گنج یاب تصویری . پایدارترین طلایاب تصویری . پایدارترین حفره یاب تصویری . پایدارترین دفینه یاب تصویری . قیمت فلزیاب تصویری با ثبات . قیمت فلزیاب تصویری پایدار و با ثبات




:: برچسب‌ها: فلزیاب تصویری و پایدار , گنج یاب تصویری و پایدار , طلایاب تصویری و پایدار , حفره یاب تصویری و پایدار , دفینه یاب تصویری و پایدار , پایدارترین فلزیاب تصویری , پایدارترین گنج یاب تصویری , پایدارترین طلایاب تصویری , پایدارترین حفره یاب تصویری , پایدارترین دفینه یاب تصویری , قیمت فلزیاب تصویری با ثبات , قیمت فلزیاب تصویری پایدار و با ثبات ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست